چگونه برند اینترنتی خود را افزایش دهیم؟

 از تایپوگرافی سازگار استفاده کنید.


استفاده از تایپوگرافی در مواد مارک تجاری شما نه تنها به قلم های خاص استفاده شده - یک یا دو فونت اصلی یا خانواده های نوع نمایندگی برند شما - بلکه به نحوه استفاده از آنها اشاره دارد.


    هنگام ایجاد تصاویر برای پست های وبلاگ و پست های رسانه های اجتماعی که شامل متن یا نقل قول هستند ، فقط از قلم های مشخص شده در راهنمای سبک نام تجاری خود استفاده کنید.


به همین ترتیب ، در استفاده از هر نوع حروف ثابت قدم باشید. به عنوان مثال ، هنگام ایجاد یک Quote Image ، از یک قلم برای نقل قول و دیگری برای انتساب استفاده کنید و از سبک های مشابه برای هر Quote Image که ارسال می کنید استفاده کنید.


هنگام طراحی مارک برای مشتریانم ، من معمولاً یک نوع خانواده را برای کپی بدنه ، یک نوع خانواده را برای عناوین اصلی و یک گویش سرگرم کننده یا نوع متن را برای نامه های تماس و محتوای ویژه ای انتخاب می کنم که شخصیت و روحیه بیشتری می بخشد. سه گزینه نوشتن (اغلب یک قلم متن ، یک فونت serif و یک فونت sans serif) انعطاف پذیری بیشتری در هنگام طراحی تصاویر ارسال وبلاگ و گرافیک رسانه های اجتماعی به مشتریان می دهد.


توجه: هنگام مرور تصاویر به کار رفته در این پست ، توجه داشته باشید که گرچه به نظر می رسد و احساس آنها متفاوت است ، همه آنها از یک تایپوگرافی سازگار استفاده می کنند.


یک پوشش رنگ اضافه کنید.


روکش یک لایه نیمه شفاف از رنگ است که روی تصویر قرار گرفته است. اگر به رنگ های مارک تجاری خود پایبند باشید ، پوشش فوراً تصویر عمومی سهام را به یک تصویر مارک دار تبدیل می کند.


در حالی که "تصاویر نقل قول" معمول است ، اما ایجاد برخی از آنها دشوارترین است. همپوشانی ها همچنین سریعترین راه برای افزایش خوانایی متن در تصویر هستند زیرا زمینه سازگارتر به متن می دهند.


آن را سیاه و سفید کنید.


اگر افراد دیگر در تخصص شما از عکس های رنگی استفاده می کنند ، صرفاً استفاده از عکس های سیاه و سفید روشی سریع و آسان برای تمایز مارک تجاری شماست.


فیلتر اضافه کنید.


فیلترهای عکس جلوه های عکس از پیش ساخته شده ای هستند که می توانند روی عکس ها اعمال شوند تا به آنها احساس یا جلوه خاصی بدهد. فیلترها می توانند افق کسل کننده ای را به طلوع آفتاب پر جنب و جوش ، غذاهای عجیب و غریب را به یک غذای ظریف و زندگی را به یک اثر هنری تبدیل کنند. فیلترهای عکس حتی متوسط ​​ترین عکاس و DIYer را به یک حرفه ای عکس تبدیل می کنند زیرا همه تنظیمات برای شما انجام شده است.


آیا می خواهید رنگ های روشن ، کنتراست بیشتر ، شعاع لنز یا یکپارچهسازی با سیستمعامل داشته باشید یا یکپارچه سازی کنید؟ آیا شما زنان یا مردان را هدف قرار داده اید؟ آیا تصاویر باید قوی و قدرتمند باشند یا نرم و زنانه؟ فیلتر آن وجود دارد.



این فیلتر به فیلتر مارک تجاری شما تبدیل خواهد شد و باید هر بار که تصویر جدیدی ایجاد می شود از آن استفاده شود تا ظاهر و احساس مطلوبی داشته باشد.


الگو ایجاد کنید.


تصاویر تولید شده از شبکه های اجتماعی مارک دار ، تصاویر برجسته برای یک پست وبلاگ و سایر تصاویر مورد نیاز برای تجارت شما می تواند یک کار دلهره آور باشد. اما یک کار وجود دارد که می توانید برای سریعتر و آسان تر شدن روند انجام دهید: ایجاد مجموعه ای از الگوها.

مجموعه الگو مجموعه ای از طرح ها و طرح های کلیدی تصویر است.


 


ایجاد مجموعه ای از الگوها برای تصاویر مارک دار به شما امکان می دهد نحوه ایجاد تصاویر مارک دار در آینده را به طور دقیق تعریف کنید. علاوه بر این ، الگوها به ایجاد دستورالعمل ها و قوانین مربوط به تصویر مارک کمک می کنند که دیگران می توانند از آنها پیروی کنند. هنگام ایجاد مجموعه الگوهای تصویری خود ، الگوهایی را برای نقل قول های طولانی ، نقل قول های کوتاه ، پست های وبلاگ ، دعوت به عمل ، ویژگی های خاص ، فروش ، جایگذاری تخصصی و تصاویر تجاری "احساس خوب" عمومی در نظر بگیرید.


خانواده تصاویر


مهمترین نکته ای که باید در مورد ایجاد تصاویر مارک دار برای وب سایت ، وبلاگ و حضور در شبکه های اجتماعی به یاد داشته باشید ، ثابت نگه داشتن تصاویر است. اگر کسی همه عکس های مارک شما را در یک ماه گذشته ارسال یا به اشتراک گذاشته است را در یک مکان جمع آوری یا به اشتراک بگذارد ، باید همه آنها به نظر برسد که مانند یکدیگر هستند - مثل اینکه آنها عضو یک خانواده هستند.

روند ایجاد تصاویر مارک دار دشوار نیست.


 


این پست 5 تاکتیک بصری مختلف را بیان می کند که می توانید برای مارک گذاری عکس های خود استفاده کنید. این بدان معنا نیست که شما باید از همه 10 گزینه برای عکسهای خود استفاده کنید - دوباره لیست را بخوانید و یکی دو گزینه (شاید سه گزینه) را انتخاب کنید که برای شما و نام تجاری شما بهتر باشد.


مطمئن نیستید کدام گزینه های تصویر مارک تجاری مناسب برای شماست؟ آیا نمی توانید تصمیم بگیرید که آیا از فیلتر ، پوشش ، آرم یا علامت استفاده کنید؟ مقداری تحقیق کن. Pinterest و Instagram برای جستجوی تصاویر مارک دار مناسب هستند.


یک کلمه کلیدی مرتبط با جایگاه خود جستجو کنید و ببینید چه چیزی ظاهر می شود. چه چیزی توجه شما را جلب می کند؟ چه چیزی باعث می شود احساس خوبی داشته باشید؟ چه تصاویری وجود دارد که باعث می شود بیشتر به آنها شبیه شوید؟


به طرح هایی نگاه کنید که با مارک شما سازگار است و احساس خوبی دارید. برای الهام بخشیدن از طراحی ، برخی از گزینه های مناسب بینایی خود را در یک صفحه مخفی یا در پرونده پیمایشی خود ذخیره کنید ، سپس دوباره به این لیست تاکتیک ها نگاه کنید تا ببینید با تصاویری که پیدا کرده اید مطابقت دارد.


من می دانم که با گذشت زمان ممکن است از ایجاد تصاویری که همه یک شکل هستند خسته شوید. طبیعی است. اما خستگی را بهانه ای برای چرخاندن امور نکنید زیرا لحظه ای که شروع به خستگی می کنید همان لحظه جذابیت برند شما است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های لوله کشی آشپزخانه منزل

تشخیص ترکیدگی انواع لوله با کمک دستگاه لوله بازکنی

باز کردن لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدکی لوله