گزینه های انتخاب متن لنگر

پیوندهای متن لنگر باید به طور طبیعی در داخل جمله قرار بگیرند ، به این معنی که شما احتمالاً گزینه های زیادی را در هنگام انتخاب کلمات مورد نظر برای پیوند زیاد خواهید داشت.


در اینجا انواع متفاوتی از متن لنگر وجود دارد که ممکن است استفاده کنید یا در وب سایت های دیگر دیده باشید:


مطابقت دقیق: وقتی فقط کلمه کلیدی مورد نظر خود را در صفحه خاصی پیوند دهید.


تطابق جزئی: هنگامی که کلمه کلیدی را با کلمات اضافی پیرامون آن وارد می کنید.


کلمات کلیدی LSI: کلمات کلیدی نمایه سازی معنایی نهفته ، هنگامی هستند که کلمه یا عبارتی را انتخاب می کنید که اساساً همان معنی کلمات کلیدی مورد نظر شما باشد ، اما مطابقت دقیق ندارد.


عمومی: هنگام پیوند دادن کلمه یا عبارتی که نشان دهنده وجود پیوند است ، اما در مورد آن چیزی نمی گوید. مثالهای متداول "اینجا را کلیک کنید" و "بیشتر بخوانید" است.


مارک دار: هنگام پیوند دادن نام تجاری صفحه هدف: Bravton.


نام سایت: وقتی نام دامنه به صفحه پیوند داده می شود. این می تواند شامل هر زیر دامنه یا مسیر باشد: Brafton.com یا Brafton.com/brafton-blog.


URL انتزاعی: وقتی متن لنگر همان URL است: https://www.brafton.com/brafton-blog/


تصویر: هنگام پیوند دادن یک تصویر. این کار را می توانید برای دکمه های تماس برای عمل ، تبلیغات یا بنر انجام دهید.


هدف از ایجاد پیوند ارائه ارزش و جهت روشن به خواننده است. اگرچه هر یک از این گزینه ها در صورت کلیک کاربران را به صفحه هدف می برد ، اما همه آنها به یک اندازه مفید نیستند. درک اینکه هر سبک از متن متن بر نحوه مشاهده خوانندگان و موتورهای جستجو در صفحه شما تأثیر می گذارد ، به شما کمک می کند تا یک نمایه لنگر برای سایت خود ایجاد کنید.

نحوه انتخاب متن اصلی SEO


در حقیقت ، SEO به معنای مفید بودن سایت شما از موتورهای جستجو و هرزنامه نبودن آن است و این اصول اساسی در انتخاب متن لنگر نیز اعمال می شود.


برای اثبات مفید بودن سایت و پیوندهایی که ارائه می دهید ، متن لنگر باید باشد:


    به روشنی و مختصر توضیح دهید که صفحه هدف چیست.

    منجر به محتوای مربوطه می شود.


برای اثبات اینکه هرزنامه را برای خوانندگان خود ارسال نمی کنید ، متن پیوند نباید باشد:


    خیلی کلی

    کلمه کلیدی متراکم

    هیچ ارتباطی با صفحه هدف یا محتوای موجود ندارد.


چگونه متن لنگر را انتخاب کنیم که برای خوانندگان شما مفید باشد


در نهایت ، برای جلب رضایت گوگل ، نباید متن لنگر را انتخاب کنید. محتوای شما و همچنین پیوندهای متن اصلی ، قبل از هر چیز برای کمک به مخاطبان شما طراحی شده است.


برای مفید بودن متن لنگر ، کلماتی را شناسایی کنید که به وضوح به خوانندگان شما بگویند وقتی پیوند را دنبال می کنند چه چیزی پیدا می کنند. در اینجا مثالی از مقاله استیوی اسنو در مورد فرآیند بازاریابی محتوا آورده شده است:

نمونه متن لنگر


با دنبال کردن این پیوند ، به مقاله مایک اونیل درباره ابزارهای تفکر محتوایی - حدس می زنید - هدایت خواهید شد. علاوه بر این ، این پیشنهادات ایده محتوا مربوط به موضوع Stevie است و یک فرآیند بازاریابی محتوا ایجاد می کند.


هیچ دستورالعمل سخت و سریعی در مورد تعداد کلمات مورد استفاده در متن لنگر وجود ندارد ، اما باید تا حد ممکن خلاصه باشد. چیزهای زیادی در مورد پیوند طولانی قابل درک است ، و احتمالاً مشخص نخواهد کرد که پیوند به کجا می رود. از طرف دیگر ، یک پیوند یک کلمه ای ممکن است نادیده گرفته شود و کلیک بر روی آن وسوسه انگیز نباشد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های لوله کشی آشپزخانه منزل

تشخیص ترکیدگی انواع لوله با کمک دستگاه لوله بازکنی

باز کردن لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدکی لوله