11 نکته لینک سازی داخلی

 1. یک وبلاگ ثابت با محتوای عالی داشته باشید.


ایجاد مداوم محتوای عالی وبلاگ که افراد به طور طبیعی می خواهند به آن پیوند دهند ، یکی از روشهای درست و واقعی برای تولید ارگانیک پیوندهای ورودی است.

2. به سایر وبلاگهای وبلاگ خود پیوند دهید.


وبلاگ به معنای ابزاری اجتماعی است. هرچه بیشتر به دیگران پیوند دهید - مخصوصاً وقتی این کار را به روشی سازگار و مبتنی بر فرصت انجام می دهید - احتمال اینکه یکی از آن وبلاگ نویسان به نفع شما بازگردد بیشتر است.


بعلاوه ، شما نمی توانید همه موارد را در وبلاگ خود پوشش دهید. منطقی است که از ثروت منابع موجود در وب استفاده کنید تا تجربه وبلاگ خود را برای خوانندگان بهتر و سودمندتر کنید.

3. پست های وبلاگ مهمان را بنویسید.


یک پست وبلاگ عالی بنویسید و آن را در وبلاگ خود بخرید که مناسب آن خواهد بود. اگر کسی قبول کند ، باید مایل باشد که یک لینک ورودی به شما در پست ارسال کند.


نمی دانید برای چه کسی بنویسید؟ بیشتر رسانه ها به مردم اجازه می دهند مقالات اصلی را در موضوعات مرتبط با خوانندگان خود ارسال کنند. در اینجا دستورالعمل ها و دستورالعمل های وبلاگ نویسی مهمان برای 11 رسانه برتر از جمله نیویورک تایمز ، Business Insider ، HBR.org ، Mashable و غیره وجود دارد.

4. فهرست منابع مفید را تصحیح و منتشر کنید.


لیست منابع هر دو طعمه پیوند عالی و محتوای مفیدی برای خوانندگان شما هستند. اگر یک لیست منابع جامع ایجاد کنید ، برای بقیه وبلاگ نویسان آسان است که به جای اصلاح و تنظیم کامل آن مطالب ، آن را در پست های خود پیوند دهند. برای اینکه تصوری از شکل ظاهری شخص داشته باشید ، در اینجا مثالی از لیستی است که برای ابزارها و منابع ایجاد محتوای رایگان تنظیم کرده ایم.

5- برای ایجاد روابط ، دورنمای تخصصی انجام دهید.


جمع آوری خبره های متخصص می تواند ابزاری عالی برای ایجاد روابط با تأثیرگذاران باشد. گرچه ممکن است این گردهمایی ها بلافاصله شما را به لینک های ورودی زیاد یا هدایت هدایت نکنند ، ایجاد روابط با اینفلوئنسرها به شما کمک می کند تا از منابع معتبر زیر لینک های جامد دریافت کنید.


بعد از اینکه آنها در جمع بندی شما شرکت کردند ، می توانید بعداً با آنها تماس بگیرید تا درباره فرصت ارسال مهمان یا چیز دیگری س askال کنید - ضمن اینکه دوباره از آنها برای مشارکت در جمع متخصصان قبلی تشکر می کنید.


در اینجا مثالی از جمع بندی تخصصی را ارائه داده ایم که در آنجا با بازاریابان موفق تماس گرفتیم و از آنها نحوه شروع کار را جویا شدیم.

6. پست های newsjack را بنویسید.


Newsjacking زمانی است که از محبوبیت یک خبر استفاده می کنید تا موفقیت فروش و بازاریابی خود را تقویت کنید. اگر اولین وبلاگ نویسی باشید که درباره یک رویداد خبری نظر می دهد ، به دلیل "تازه بودن" م componentلفه الگوریتم Google ، در بالای SERP ها قرار خواهید گرفت ، و دیگران در مطالب خود از داستان به محتوای شما پیوند می دهند. برای شروع این فرمول وبلاگ را برای چهار فرمول newsjack بخوانید.

7. در مورد چشمگیرترین مشتریان خود مطالعات موردی ایجاد کنید.


اگر باعث می شوید مشتریانتان در مطالعات موردی در مورد تجارتشان خوب به نظر برسند ، می توانید شرط بندی کنید که به سایت شما لینک می شوند. اما شما باید آنها را خوب کنید. این به معنای انتخاب شرکتهایی است که بهترین نتیجه را دیده اند ، مشتاق هستند و محصول یا خدمات شما را به خوبی می شناسند.


این همچنین به معنای پرسیدن سوالات صحیح و طرح مطالعه موردی به روشی جذاب و جامع است. در اینجا یک الگوی مطالعه موردی رایگان برای شروع وجود دارد.

8- داوطلب شوید و مورد مطالعه موردی قرار بگیرید.


چرا در آن طرف مطالعه موردی قرار نمی گیرید عشق؟ ما همیشه به دنبال مشتریانی هستیم که تمایل به موضوع مطالعه موردی داشته باشند. وقت خود را برای یکی از فروشندگان اصلی خود داوطلب کنید و پس از انتشار مطالعه موردی ، از این پرونده پیوندی بگیرید.

9. نظرسنجی ها را اداره کنید.


اگر تحقیق می کنید ، قول دهید داده ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر پس از جمع آوری و جمع آوری داده ها ، به برخی از سایت های دارای مرجع عالی دسترسی به یافته ها را بدهید ، می توانید شرط بندی کنید که برای اطمینان از اندازه نمونه عالی ، برخی تبلیغات و پیوند ورودی را برای شما انجام می دهند.


این راهنمای رایگان را برای نحوه استفاده از نظرسنجی های آنلاین در بازاریابی خود بارگیری کنید.

10. نقد و بررسی کتاب بنویسید.


اگر یک بررسی جامع درباره محتوای نویسنده دیگری ارائه دهید ، احتمال زیادی وجود دارد که آنها (و دیگران) به آن پیوند دهند. در اینجا مثالی از بازبینی کتاب از وبلاگ InsightSquared آورده شده است که خلاصه داستان The Challenger Sale را در آنچه قول می دهند هشت دقیقه خواندن یا کمتر باشد خلاصه می کند.

11. برگزاری وبینارهای رایگان و ارسال نسخه های بایگانی شده به صورت آنلاین.


اگر آموزنده باشد ، شرکت کنندگان کاملاً آن را به اشتراک می گذارند. یک روش آسان برای انجام این کار این است که اسلایدهای ارائه پاورپوینت خود را به ارائه SlideShare تبدیل کرده و سپس آن را در یک پست وبلاگ تعبیه کنید. همچنین می توانید آن را در صفحه فرود وبینار قرار دهید تا هر کسی که می خواهد برای یک وبینار که قبلاً تمام شده است ثبت نام کند ، بتواند ارائه را بررسی کند.


برای عکسبرداری بهتر از این ، در پیوند به این صفحات بایگانی شده وبینار ، در وهله اول با یک شرکت ، مارک یا تأثیرگذار دیگر برای وبینار شریک شوید. نه تنها دو مارک کاملاً هماهنگ ارائه قدرتمندی می کنند ، بلکه باعث گسترش مخاطب می شوند - حتی پس از پایان وبینار. (در این پست وبلاگ نکاتی درباره ایجاد وبینار را بیاموزید.)

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های لوله کشی آشپزخانه منزل

تشخیص ترکیدگی انواع لوله با کمک دستگاه لوله بازکنی

باز کردن لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدکی لوله