چه طور منزل دیرین را نوسازی کنیم

همگی چیز را به یک رنگ در آورید

دیوار ها و سقف , ستون , طاقچه و گچ بری ها را به با “ یک رنگ ” نقاشی کردن نمائید . منزل های دیرین پرند از گچ بری و طاقچه و ستون و جزئیات که در طول خودشان هنر و مفهومی یگانه و خوشگل داشته اندولی روز جاری با چیدمان های معمولی امروزی سازگار نیستند . پس شایسته ترین کار این است که تمامی آنان‌را یک رنگ به عنوان مثال سپید یا این که استخانی بپوشانید تا اثر دیدشان کمتر شود .

شیشه های رنگی فوق العاده اند کاریشان نداشته باشید :

در شرایطی‌که انقدر خوش شانسید که منزل ای با شیشه های رنگی هنرمندانه یا این که در های چوبی باش شیشه های قشنگ می‌باشند , بلایی سرشان نیاوریدکافی است با ترمیم شکستگی احتمالی آنان و با رنگ آمیز دیوار ها به رنگ سفیداجازه درخشش به آن‌ها بدهید و منزل ای یگانه و مخصوص بفرد داشته باشید .

فکری برای پنجره های بی مورد فرمایید :

منزل های دیرین گهگاه پنجره ها و روزنه در جاهای بی مورد دارا‌هستند …اگر نورشان بدرد بخور است با یک پرده شیک زبرا یا این که حصیری جلوه ای مردن به آن بدهید در غیر این صورت آن ها با خشت بپوشانید و خلاص .

تعیین سبک چینش

تعیین سبک دکورا سیون او‌لین چیزی است که در دکوراسیون و تغییر تحول دکورا سیون منزل در لحاظ گرفته می شود . با گزینش دسته سبکی که می خواهید در تغییر تحول دکورا سیون و دکورا سیون خانه خویش به کار ببرید مسیر تغییراتی که اعمال خواهید کرد معلوم میشود . سبک‌های چینش خانه دارنده اشکال مختلفی میباشند که هر فردی با اعتنا به ذوق و سلیقه خویش و خانواده‌اش آن را گزینش مینماید . در پایین به معرفی و توضیح مختصری از سبک‌های دکورا سیون داخلی که علاقه مندان اکثری دارا هستند پرداخته میگردد .

در صورتیکه آشپزخانه تان برای شما یکنواخت شده و دوست دارید تغییری در آن تولید نمائید ناچار نیستید که حتما وسایل مالامال هزینه آن را تغییر تحول دهید بلکه با راه هایی ارزان خیس می‌توانید آشپزخانه تان را عوض نمائید . این تغییرات معمولی که درین بخش از دنیای مد نمناک برایتان آورده ایم میتواند آشپزخانه دیرین شما‌را به محلی تازه و امروزی تبدیل می نماید .

چندین ده سال پيش نقط ی اوج به کارگیری از ايده‌هاي طراحي داخلي در خانه‌ها به كار بردن كمدهاي توكار ديواري بود . اين كمدهاي ديواري يك‌جورهايي توشه اصلي نماي فضاي داخلي را به دوش مي‌كشيدند و گاهي حتي وظيفه جداسازي فضاهاي منزل نظیر جدا كردن نشيمن از پذيرايي را هم برعهده داشتند .
 اين روز ها ديدن اين كمدهاي ديواري توكار براي خيلي‌ها دیدنی است و نوستالژيك . ولی اين كمدها صرفا زماني به زيبايي منزل كمك مي‌كنند كه نشاني از كهنگي نداشته باشند و به عهدوپیمان دارای اسم و رسم به‌روز شده باشند .

دیوار منزل تان را رنگی نمائید

دیوارهای سپید معمولا خسته کننده نیستند البته در‌حالتی که دوست دارید سال نو رنگ دیوارهای تان را تغییر و تحول دهید پس دست به کار گردید . از رنگ های خنده رو استعمال نمایید . در صورتیکه ظرف غذا های سابق یا این که خوشگل دارید می‌توانید بر روی دیوارهای رنگی بزنید تا دیوار و رنگ دیوار برای شما دیدنی خیس باشد . این کار منجر می شود رنگ دیوارها زیباتر عرض‌اندام نماید .

سبک چیدمان سنتی خاورمیانه

سبک چیدمان سنتی خاورمیانه از اختصاصی به فردترین سبک‌های موجود هست که از ویژگی‌های آن می‌توان به به کارگیری از گلیم و فرش اهل ایران , پالت‌های گرم و پشتی با طرح‌های سنتی اشاره نمود . در پباده سازی عنصرها این سبک استعمال از نقوش سنتی و اسلامی دوچندان مرسوم است . همان طور که قبلاً هم ابلاغ شد سبک‌های ذکر شده فوق اعم از سبک‌های پرطرفدار میان سبک‌های چینش داخلی به شمار میروند .

کوسن های بزرگ برای منزل های کوچک

واجب نمی باشد دست به مبل منزل تان بزنید . تغییر و تحول مبل کار هزینه بری است . کافی است تنها کوسن های منزل تان را تغییر‌و تحول دهید . از کوسن های رنگی رنگی به کار گیری نمائید . در حالتی که محیط سنتی دارید از کوسن های سنتی هم میتوانید استعمال نمائید . کوسن های بزرگ جذابیت های بیشتری خواهد داشت و ظواهر خاصی را به دور و بر میدهد .

آنالیز مقدار دارایی ما یحتاج

گام دوم بعد از انتخاب نقشه آخرین , بودجه‌بندی و انتخاب اندازه هزینه‌ها مبنی بر نقشه دلخواه است . خوبتر است با کارشناسان فرمان کلام کرده و از آنها مشورت بگیرید و ولی خودتان به ‌طور تخمینی می توانید مبلغ مصالح را با دقت به ارزش روز و حقوق کارگران را معین نمایید . خوب تر است در صورت قابلیت علاوه بر هزینه پیش‌بینی ‌شده پولی را برای مورد ها غیرقابل ‌پیش‌بینی و غیرمنتظره کنار بگذارید .
برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از پیمانکار بخواهید در صورت تندرست بودن و قابل‌استفاده بودن برخی قسمت‌ها و اسباب و اثاث در تجدید بنا منزل به کارگیری نماید تا از هزینه‌ تراشی‌های بی‌مورد دوری شود . خرید منزل کلنگی و نوسازی آن عموماً از خرید منزل نوساز هزینه کمتری میبرد گرچه این هزینه‌ها را باکمی مدیر می‌توان به دستکم رساند , این زمینه درخصوص اجاره منزل کلنگی هم درستی مینماید .

کاغذ ی روکابینتی نو و قشنگ :

خوب تر است کاغذ ی رو کابینتی را تعیین فرمایید که رنگی تکمیل کننده رنگ کابینت ها داشته بتشد . این برگه بایستی ضد ضربه و ضد خش بوده و به راحتی تمیز گردد چون بیشترین عمل روی این صفحه های انجام می شود . از ام دی اف , سنگ مرمر و سنگ گرانیت برای اینکار می‌توانید استعمال نمایید .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های لوله کشی آشپزخانه منزل

تشخیص ترکیدگی انواع لوله با کمک دستگاه لوله بازکنی

باز کردن لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدکی لوله