تعویض توالت ایرانی به فرنگی و نصب آن

روشهای تبدیل دستشویی فرنگی به ایرانی و برعکس 


امروزه در هر ساختمانی سرویس بهداشتی موجود هست که در اصطلاح به آن دستشویی ایرانی میگویند . به کار گیری از سرویس بهداشتی نشسته یا این که سرویس بهداشتی ایرانی برای اشخاص کهن سال و یا این که بیماران مشقت بار است و درطول روز یک سری توشه با این خلل روبرو می‌شوند .

 به همین بهانه به کارگیری از سرویس بهداشتی نشسته یا این که سرویس بهداشتی فرنگی برای آن ها خوب تر و راحت خیس است . با اعتنا بدین اینکه عادت ایرانی ها به به کارگیری از دستشویی ایرانی است معمولا کسی رقبتی به استعمال از دستشویی فرنگی ندارد مگر اینکه مشکلی داشته بایستی و زور در فعالیت باشد .


ابزارهای موردنیاز جهت نصب دستشویی فرنگی به شرح پایین است :

  • چسب آکواریوم آنتی باکتریال به همراه پمپ مرتبط با آن
  • بوگیر ژله ای دستشویی فرنگی
  • سطح ( در شکل مو جود نبودن استکان آب )
  • نخ و متر و ابزار برش ( اره یا این که فرز یا این که خنجر )
  • لوله به مقدار قطر لوله خروجی سرویس بهداشتی فرنگی در کف گرمابه 



تجدید بنا خزینه و سرویس بهداشتی و تاثیر آن در هزینه نوسازی 


معمولا در مرمت منزل یک کدام از فرایند اصلی ; تجدید بنا و بازسازی توالت و خزینه خواهد بود . این پروژه می تواند مشتمل بر تغییرات کلی و مهم توالت , تغییرات کفپوش و نصب کاشی و سرامیک تازه , تغییر تحول محل قرارگیری امکانات بهداشتی نظیر روشویی , رنگ ; سقف کاذب ; دوش خزینه و یا این که سرویس بهداشتی و یا این که تغییرات در جور شیرآلات و نصب شیرآلات تازه و مد روز را بهخویش اختصاص بدهد . دراین‌صورت مواقعی دیگر نظیر آب بندی و عایق‌بندی و یا این که قیرگونی کف دستشویی در شکل نیاز به کل پروژه بیش تر میشود .

چرا پی بردن این‌که مقدار دیوار پشتی تا راس دستشویی فرنگی ها گوناگون است , موءثر است؟ 


فرض نمایید می‌خواهید سرویس بهداشتی فرنگی خویش را عوض نمائید و متوجه می‌شوید که راس لوله فاضلاب شما از دیوار پشتی صرفا ۱۰ اینچ مسافت داراست , نیازی نمیباشد که خودتان را به زحمت بیندازید و لوله فاضلاب را جابه جا نمایید .
صرفا کافیه دستشویی فرنگی ای را بخرید که مسافت راءس آن تا دیوار پشتی آن ۱۰ اینچ باشد .

یا این که فرض فرمائید می خواهید مسافت دیوارپشت تا راءس دستشویی فرنگی را مقدار بگیرید و یک تیرچه در رمز رویه شما موجود هست ( در منزل هایی که در کف آنها از قالب های تیرچه مصرف شده شده‌است ) . احتمال دارد بتوانید با به کار گیری از سرویس بهداشتی فرنگی ای که مسافت راءس آن تا دیوار پشتی متعدد است , این تیرچه ها را از رمز رویه بردارید .




تبدیل سرویس بهداشتی ایرانی به سرویس بهداشتی فرنگی 


تبدیل دستشویی ایرانی به سرویس بهداشتی فرنگی یه خرده فعالیت می‌برد . در آغاز می بایست پیاله دستشویی ایرانی را بیرون کرد و محل آن را تجدید بنا کرد . بعد سرویس بهداشتی فرنگی را در محل جای دارد و تاسیسات و اتصالات آن را وصل کرد . این فعالیت به پاره ای تخریب و بعد بنایی نیاز دارااست .

پس بایستی در شکل لزوم این فعالیت را انجام دارااست . کمپانی کارشناس فاضلاب و کارها مربوط به چاه و فاضلاب تبدیل سرویس بهداشتی را انجام می‌دهد . نیروهای ما آمادگی تبدیل سرویس بهداشتی ایرانی به دستشویی فرنگی را دارا‌هستند . ما سوای ایراد این فعالیت را انجام می‌دهیم .




نکات کلیدی در رابطه سرویس بهداشتی فرنگی 


نکته 1 : در هنگام به کارگیری از نخ برای انتخاب محل برش لوله , توجه فرمایید که نخ مطلقا از طرفین به کناره و یا این که انحنای دستشویی فرنگی ( نشیمنگاه دستشویی فرنگی ) مماس باشد .

نکته 2 : مقدار ظریف برش لوله دستشویی فرنگی دقیقا همان گونه که در صورت شماره 2 نیز مراعات می شود از ( محل اتصال نخ به لوله پلیکا ( تا ( محل اتصال لوله پلیکا به بوگیر سرویس بهداشتی فرنگی (می-باشد .

نکته 3 : اعتنا نمائید که محل قرارگیری سرویس بهداشتی فرنگی بایستی تماما سطح باشد . در صورتی محل متبوع مرحله نباشد می¬بایست مرحله را بوسیله سیمان سپید و خیلی نازک سطح کرد وآنگاه نسبت به معین کردن طول لوله کف خزینه و برش آن مبادرت نمود .







ضد عفونی کننده و خوشبو کننده توپی منحصربه‌فرد سرویس بهداشتی فرنگی 


ضد عفونی کننده و خوشبو کننده توپی برف تنها منحصر به فرد سرویس بهداشتی فرنگی میباشد و با ۴ فرمول عملکردی دور و بر دستشویی شما‌را پاکیزه , ضد عفونی و خوشبو خواهد کرد .

نحوه به کارگیری : دسته متصل به متاع برای قرار به دست آوردن در کناره دستشویی فرنگی تعبیه شده شده است با استعمال از آن قرص را به نحوی به دستشویی فرنگی متصل کنید که ۴ توپ رنگی آن باطن فضای تهی مانند دستشویی قرار بگیرد .

با دقت به این‌که در روند قبلی طول لوله پولیکا را دقیقا میزان گیری نموده اید می‌بینید که سرویس بهداشتی فرنگی تماما ظریف و سوای لرزش روی بوگیر سرویس بهداشتی فرنگی قرار میگیرد . درغایت نیز می‌توانید از سطح بودن دستشویی فرنگی بوسیله ابزار مرحله امداد بگیرید . در شکل کمبود ابزار تراز می توان از استکان آب هم به کار گرفت .

یک کدام از رایج‌ترین پروژه‌های نصب دستشویی , که اکثر زمان ها در ساختمان‌های سابق تولید میشود ; برداشتن دستشویی ایرانی و نصب یک دستشویی فرنگی به جای آن هست .

هر یک از فرایندنصب سرویس بهداشتی فرنگی هزینه مستقل داراست که اعم از آنان ; انباشته کردن سرویس بهداشتی ایرانی و کورکردن فاضلاب , لوله‌کشی نو برای تامین آب و فاضلاب ما یحتاج سرویس بهداشتیفرنگی و عایق بندی و درزگیری و چسب‌زنی خواهد بود .

با هر بار به کارگیری از سیفون سرویس بهداشتی , آب بر روی قرص توپی برف ریخته ومحیط را ضد عفونی و با رایحه کاج خوشبو خواهد کرد .



پروسه خلاصه وار نصب توالت فرنگی

  • مهیا کردن وسایل و ابزارهای ما یحتاج جهت نصب
  • اطمینان از مرحله بودن محل قرارگیری سرویس بهداشتی فرنگی
  • میزان گیری مقدار طول لوله پولیکای کف گرمابه
  • پاک و کم آب کردن محل قرار گیری دستشویی فرنگی
  • آغشته کردن حریم لوله پولیکا از چسب آکواریوم
  • آماده ساختن بوگیر دستشویی فرنگی و قرار دادن آن روی لوله پولیکا و اطمینان از اشراف شدن محیط آن از چسب آکواریوم
  • آغشته کردن بدون نقص محل نشیمنگاه های دستشویی فرنگی بر روی کف گرمابه
  • قراردادن بدون نقص دستشویی فرنگی بر روی بوگیر و فشار دادن آن
  • اطمینان از مرحله بودن و لق نبودن دستشویی فرنگی
  • آب بندی بی نقص حریم سرویس بهداشتی فرنگی


روشی برای تبدیل سرویس بهداشتی ایرانی و به فرنگی 


شیوه با تخریب ولی منظور از تخریب این نمیباشد که کف بصورت کامل کنده شده , ده پانزده گونی نخاله تشکیل داد شده و چندین روز بدون سرویس بهداشتی شوید و هرج و مرج اهالی ها را آزار دهد بلکه ما با کمترین زخم و تخریب و حتی بدون آسیب زدن به قیرگونی سرویس بهداشتی ایرانی شمارا به فرنگی تبدیل می کنیم همگی جوانب رعایت شده کف بدون نقص سرامیک کاری می شود و دستشوییایرانی با آجر و بتن مالامال شده و مدفون می شود

درین طرز با مصالح استاندارد کاشی تازه روی کاشی پیشین نصب میگردد و شیب بندی ها به سوی کف شور ایجاد می شود این شیوه از صبح تا بعد از ظهر طول می‌کشد و شما در انتها روز می‌توانید از سرویس فرنگی به کار گیری کنید .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های لوله کشی آشپزخانه منزل

تشخیص ترکیدگی انواع لوله با کمک دستگاه لوله بازکنی

باز کردن لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدکی لوله