چیزهایی که در رابطه کولر گازی نمی دانید

دلایل تخلیه نشدن آب کولرگازی و راز ریز کردن آن 


تخلیه نشدن آب کولرگازی از بدترین مشکلاتی که همگی کولرگازی ها دارا هستند و در گرمای فصل تابستان شما‌را ناچار به خاموش کردن و تعمیر آن می نمایند , رمز ریز کردن آب کولر است که احتمال دارد زیان های مختلفی را به شما وارد نماید که قادر است مخارج متعددی را برای شما داشته باشد . با ما یار باشید تا به‌دنبال ایرادات تخلیه نشدن آب کولر گازی را بازنگری کنیم .

سرریز آب کولر گازی :

یکی‌از اصلی ترین مشکلاتی که میتواند یقه گیر شما و کولر گازی شما شود آبریزش کولر گازی است که در فصول گرم سال واقعه می افتد و خسارات متعددی از جمله وخیم شدن گچ , حاد شدن ورقه دیواری و فرش به شما وارد نماید و از تمامی این ها مهمتر تا برطرف شدن این اختلال قابلیت و امکان به کارگیری از آن نیست و تا زمان برطرف شدن این خلل می بایست تحمل نمائید .


بسته شدن خروجی سینی تخلیه آب با ناودانی کولر
هنگامی ناودانی کولر که آب درون آن انباشته شده و بعداز از روش لوله در این تخلیه می شود به هر نحو مسدود شده باشد ( به‌وسیله گردوخاکی که به لجن تبدیل شد ) بسته‌شده باشد آب از ناودانی کولر سرریز کرده و از پایین آن به خارج می‌ریزد .

عدم جای گذاری خروجی لوله در این در جای غیر مناسب
یکی مشکلاتی که در آبریزش کولر گازی مضاعف شایع است این است که لوله تخلیه یا این که در‌این به‌عناوین‌مختلف مسدود میشود که بایستی نسبت به گشودن آن مبادرت فرمائید بایستی توجه داشته باشید آن نتیجه ها از کولر گازی فارغ از هیچ فشاری تولیدشده و این به‌این مفهوم است که در صورتیکه به هر عامل مانعی رمز را ه آن قرار گیرد آب انباشته شده و به درون پس‌زده خواهد شد

فقدان گاز در کولر گازی سبب ساز آب دادن آن می گردد
وقتی که کولرگازی دارنده گاز مقداری است سیکل آن شلوغ و منجر یخ زدن فین‌های وی اپراتور ( پنل داخلی ) میشود که‌این دراین‌صورت به‌محض این‌که کولر کنتاک نماید یا این که این‌که خاموش شود حجم متعددی از یخ های آب شده باطن ناودانی کولر ریخته و به جهت عدم تخلیه آن منجر سرریز شدن آب از کولر میشود .

اتصال لوله تخلیه آب ( در این ) در کولرگازی


1 ) برای تخلیه آب تقطیر شده واحد داخلی 2عدد روزنه در زیر سمت چپ و راست دستگاه واحد داخلی قرار داده شده‌است که می شود به دلخواه یک کدام از آنان را به شیلنگ تخلیه متصل کرد .

2 ) شیلنگ تخلیه به طبع پایین لوله های مبرد و کابل برق قرار گیرد .

3 ) بوسیله چسب مایع یا این که چسب برق یا این که بست کمربندی شیلنگ را به روزنه چسبانده و سفت کرده و آب بندی می‌کنیم .

4 ) شیلنگ تخلیه را تا فضای فرنگی جهت تخلیه سوق دهی می‌کنیم .

پمپ در‌این


شما در‌این نصیب می‌توانید ویژگی ها فنی و تصاویر و ارزش و داده ها فروش اشکال پمپ در این کولرگازی و اسپلیت دیواری , کولر گازی و اسپلیت ایستاده و داکت اسپلیت را بازدید و مقایسه و خرید کنید .

در رابطه پمپ در‌این :

پمپ های در این پمپ های کوچکی می باشند که جهت تخلیه آب نتیجه ها از کارکرد کولر گازی در‌صورتی‌که خویش دستگاه توانمند به تخلیه آن نباشند کاربرد دارا هستند .

همگی پمپ های در‌این در وبسایت تخصصی تاسیسات , صرفا با گارانتی و سرویس ها بعداز فروش نمایندگان قانونی ( طبق راهبرد کمپانی دارای اهمیت ) عرضه می‌شوند .

مشخصات :

جهت تخلیه آب در‌این گونه های دستگاه های کولرگازی

بلند کردن پنل کولر

در‌این طرز نخست می بایست خارهای زیرین پنل را آزاد نمایید و پنل داخلی را به طریق 70 جايگاه به بالا بلند نمائید و بعد با استعمال از یک انبردست یا این که وسیله ی دیگری پنل را اثبات نگه دارید و آن‌گاه لوله ی تخلیه را باز‌بینی کرده و دوباره پنل را به طریق نخستین بر گردانید . نکته ی مهمی که می بایست به آن اعتنا فرمایید , نباید پنل را بیشتراز حد بالا بکشید چون احتمالا سبب شکستن پنل شود .

مفتوح کردن فریم پنل داخلی کولر گازی :

اگرچه در بخش اعظمی از جور های کولر گازی پس از مفتوح کردن فریم جلویی کولر گازی فقط چیزی که می‌توانید مشاهده کنید و یا این که به آن دسترسی داشته باشید لوله تخلیه است ولی در بعضا از نوع ها نیز با گشودن کادر جلویی پنل داخلی میتوانید به نصیب زیرین آن دسترسی داشته باشید .

نشت گاز فریون چه چیزی است ؟

فریون یک گاز سنگین وزن خیس از هوا است که هنگام سرد شدن به مایع تبدیل میشود و از آن در درون و بیرون کولر گازی برای سرد/گرم شدن منزل شما به کار گیری می نمایند . در‌صورتی‌که سازه به دلایلی گاز فریون از دستگاه بیرون شود , شما نشت فریون خواهید داشت و با‌گاز می بایست نقص‌ را حل نمائید .

متداول ترین عارضه ها نشت گاز

یک کدام از متداول ترین مشکلاتی که سبب نشت گاز میشود فرسایش فلز در حین دوره است . این خلل می‌تواند با جایگزین کردن نصیب جزئی از آن برطرف شود ولی چنانچه جراحت رسیده به آن پهناور باشد می بایست کل دستگاه عوض شود . این یکی‌از دیگر از دلایلی است که چرا جستن و تعمیر کردن زودهنگام نشت گاز فریون ارجحیت داراست .
جراحت وصال به بدنه کولر گازی نیز می تواند سبب همچین مشکلی شود , براین اساس مراقب باشید که به بدنه کولر گازی آسیبی وارد نشود .
کولر گازی شما احتمالا از آغاز در گیر نشتی گاز فریون باشد به خصوص در شرایطی‌که به صحت نصب نشده باشد . 

منبع: https://tubing-opener.livejournal.com/6093.html

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های لوله کشی آشپزخانه منزل

تشخیص ترکیدگی انواع لوله با کمک دستگاه لوله بازکنی

باز کردن لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدکی لوله