در اینجا چگونه می توانید یک خانه نوار شیک از خودتان تهیه کنید


در پایان یک روز یا هفته طولانی ، چه کسی نمی خواهد خانه شخصی خود را بخواهد؟ از این گذشته ، این خیلی خوب می تواند سرگرم کننده ترین نقطه خانه شما باشد. بنابراین برای اینکه از شما الهام بگیریم ، ما به دلیل طراحی ایده های نوار منزل خود که به سالهای بعد خوشحال می شوید ، به طراحان داخلی دکور آید متوسل شدیم.

از نکات یک ظاهر طراحی شده تا ایده های نوار منازل در مورد بودجه ، در اینجا چگونگی ایجاد یک نوار خانگی مسموم کننده که دعوت کننده ، الهام بخش باشد و مواردی است که مطمئناً هم برای مهمانان و هم برای شما خوشحال خواهد بود ، آورده شده است.

به علاوه ، یک نوار خانه سفارشی حتی می تواند ارزش فروش بالقوه خانه شما را افزایش دهد زیرا این یک عنصر جذاب و غیر معمول برای ورود به خانه ساز است. در واقع ، ما به این امر تشویق خواهیم کرد.


از آنجا که امروزه ایده های نوار کوچک خانگی مدرن بیشتر به نظر می رسد ، به این فکر کنید که چگونه می توانید فضای سرگرم کننده خود را از طریق نوار خانگی هوشمندانه پنهان نگه دارید.

از گنجه به روز شده در بالا برای مبتدیان استفاده کنید. هرچند که دارای یک رنگ آبی و براق فراموش نشدنی است ، اما فضای داخلی کم کلید مطمئناً به یک آغازگر گفتگو تبدیل می شود. به علاوه از آنجایی که در صورت عدم استفاده بیش از حد بسته می شود ، منطقه به مرور زمان گرد و غبار کمتری جمع می کند.


اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک خانه قنادی باتلی دارید و در جستجوی ایده های نوار کوچک خانگی مدرن هستید ، چرا اجازه نمی دهید آن را به عنوان یک نوار خانه شیک مضاعف کنید؟ یکی از راه های کارآیی آن برای جابجایی وسایل و وسایل خانه دزدکی به داخل کابینت های زیر در حالی که کابینت های بالایی شما مجهز به جبهه های شیشه ای است.

این امر به شما امکان می دهد تا ضمن استفاده از فضایی که باید با آن کار کنید ، بارها و نوشیدنی ها را به نمایش بگذارید. حتی اگر به زیبایی ظرافت روزمره اضافه کنید ، یک بک گراند آینه ای را نیز اضافه می کنید.

خاموش خانه بار
دقیقاً مانند خانه های شیرین و برادر ، اگر به دنبال ایده های نوار خانگی هستید که به خوبی در دسترس شما باشد تا همه چیز را از این سایت دور نگه دارد ، در مورد بستن خود با یک درب هلندی فکر کنید ، که در اصل دری است که با دو تابلو باز و بسته می شود. .

اگر میزبان یک رویداد در خانه خود با یک سرور کوکتل تعیین شده باشید ، این به نفع شما بهتر خواهد بود. به نوبه خود ، این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا در حالی که نیمه پایانی آن بسته است ، از دروازه هلندی استعفا دهند. حتی اگر درب منزل شما در هلندی ، دریچه ای برای قرار دادن نوشیدنی ها باشد ، حتی بهتر است.

صفحه اصلی را ضبط کنید
اگر ایده های نوار منزل بسته یا پنهان نیستید فضای شما نیست زیرا می توانند یک فضای مشترک کوچکتر به نظر برسند ، در مورد ایجاد یک فضای قایقرانی اختصاص داده شده به ایده های نوار خانه فکر کنید.

و آن را با یک رنگ بصری جالب یا تصویر زمینه مدرن پاپ کنید که برای افزودن عمق مورد نیاز به فضا کار می کند. حتی اگر بهتر است ، دوباره به دیوار لهجه یا آینه ای اضافه کنید.

سبد خرید بار متحرک
اگر سرمایه گذاری ایده های نوار منزل برای بودجه شما دور از دسترس نیست یا اگر در فضا کوتاهی دارید تا یکی را اختصاص دهید ، می توانید یک سبد دستی یا یک چرخ دستی در اختیار شما قرار دهید.

وقتی صحبت از ایده های نوار منزل در مورد بودجه می شود ، یک صندوق بار خانگی در صورت عدم استفاده می تواند به عنوان یکی از ویژگی های رایانه لوحی اضافی دو برابر شود. و از آنجا که بسیاری از آنها با کاستورهای دستی استفاده می شوند ، می توانند به راحتی چرخ دستی خود را جمع کنند. به دنبال شیشه ای یا آینه ای بروید تا واقعاً تجملی بیان کنید.

صفحه اصلی سفارشی
وقتی ایده های نوار منزل به شما ارائه می شود که مطمئناً چشم را به خود جلب می کند و ارزش فروش خانه شما را بهبود می بخشد ، هیچ چیز یک نوار خانه ساخته شده سفارشی را ضرب نمی کند. وقتی فکر می کنید ظاهر شما چگونه به نظر می رسد ، برخی از تحقیقات را روی سیستم عامل هایی مانند Pinterest انجام دهید و حتی به این فکر کنید که میله های مورد علاقه شما چگونه به نظر می رسد و زیبایی شناسی آنها چه احساسی را ایجاد می کند.

با این کار اطمینان خواهید یافت که ضمن ایجاد یک حس مدرن از ایده های نوار خانگی ، آنچه را که واقعاً دوست دارید ، خواهید آورد. با کار کردن با ایده های نوار خانه سفارشی ، می توانید ضمن ایجاد چیزی که منحصر به فرد خانه شما باشد ، از فضای مناسب استفاده کنید.

کاملاً سبک سبک خانه
اگر در جستجوی ایده های خوش نوار خانه ای هستید که دارای جذابیت یکپارچهسازی با سیستمعامل ، به دنبال ایده های کلاسیک در مورد نوار منزل باشید. فکر کنید Art-Deco با گره زدن به زرق و برق قدیمی هالیوود لمس می کند که برای اندازه گیری خوب پرتاب شده است.

ایده های نوار خانه خود را با چسبیدن به سادگی و تقارن ساده برای ظاهری تمیز و بی انتها که تقریباً در هر کسی می تواند زیبایی را پیدا کند ، مدرن نگه دارید. به این ترتیب همچنین اطمینان خواهید داشت که ایده های نوار منزل شما هرگز از سبک خارج نمی شود.


با ایجاد مناطقی از قفسه های باز ، از ایده های نوار منزل استفاده کنید که به شما کمک می کند تا حاوی نمایش تصاویر از کلکسیون های گرامی مورد علاقه خود باشید. و نگران نباشید ، نیازی نیست که کاملاً مضطرب باشند.

در عوض ، با افزودن چیزی که واقعاً دوست دارید و سالهاست که جمع آوری کرده اید ، به ایده های نوار تزئینی منزل خود نزدیک شوید. این می تواند مجموعه ای از مجسمه ها ، برخی از کوزه های زنجبیل چینی باشد - شما آن را نامگذاری می کنید. و وسایل مختلفی را به وجود آورید تا ظاهر غنی و چشم در حال حرکت باشد.


صفحه اصلی خنجر

همانطور که قبلاً گفتیم وقتی نوار ایده هایی در خانه ایجاد می شود که حس الهام بخش روزمره را برانگیخته اند ، پانل های آینه دار نصب شده اند. آنها به نوبه خود ، نوار منزل شما را بزرگتر ، روشن تر و گران تر جلوه می دهند بدون اینکه واقعاً هزینه زیادی داشته باشند.

حتی اگر به دنبال ایده های بارز و تمیز مخصوص خانه هستید ، می توانید با وارد کردن آینه های قاب پرنعمت و یا صفحه های آینه دار پریشانی ، از آینه ها به نفع خود استفاده کنید.

COUNTERTOP صفحه اصلی بار

اگر فضای کافی برای ایده های نوار منزل دارید ، چرا یک بار خانگی ایجاد نمی کنید که دارای یک جزیره باشد تا بتواند میهمانان در آن بنشیند؟ با انجام این کار ، شما قادر خواهید بود تا فضا را بسیار محاوره تر و قضاوت کنید.

و اگر به دنبال ایده های نوار خانگی هستید که حیرت انگیز باشد ، یک کانتر چوبی جزیره ای چوبی لبه دار را به عنوان راهی شیک و پرشور در نظر بگیرید.

شناسه های بارانی خارج از منزل

چه کسی گفت که ایده های نوار منزل فقط مربوط به داخل خانه است؟ در حقیقت ، ایده های شیک در مورد نوار منزل در فضای باز وجود دارد که می تواند ارزش خانه شما را تقویت کند.

به یک کف کاشی زیبا و زیبا بروید و برای محافظت از میهمانان در برابر عناصر آب و هوایی به فکر ساخت یک سرپوشوی سرپایی باشید.


قطعات و لوازم جانبی خانگی که ضروری هستند: گام به گام

مرحله 1:
با شروع سبک به نوار منزل خود ، با لوازم جانبی مخصوص تابلو و لوازم جانبی و نوار متناسب با شخصیت ، احساس غنی و جذاب ایجاد می کنید. "مخلوطی از مواد ، مانند شاخ ، برنج ، و سرامیک ، به شما کمک می کند تا به نظر برسد و غنی باشد ، مانند اینکه شما از گروهی سرگرم کننده از چیزهایی که در طول سال ها جمع کرده اید استفاده می کنید."

گام 2:
 Wearstler با گرفتن منابع بزرگتری که هم کاربردی و هم تزئینی دارند ، مانند یک کاسه بزرگ ارگانیک شکل برای ذخیره یخ و نوشیدنی ، شروع می شود. او ضمن انتخاب بیشتر وسایل جانبی شیشه در حالی که اکثر آنها را در پشت میله نگه داشته اید ، انتخاب می کند و تنها بهترین مواد افزودنی به نظر می رسد و اغلب از آن استفاده می شود.

مرحله 3:
ورسستر گفت: "در یک سینی زیبا بیاورید تا به چیزهای مختلف قد بدهید ،" او از سینی بلند شده به عنوان سکویی برای صفحات کوچک و لهجه استفاده کرد. "به علاوه ، می توانید چیزهای زیر آن را برای فضای اضافی بکشید." که باعث می شود روشی شیک برای ایجاد فضای بیشتر تبلت ها ایجاد شود ، به خصوص هنگامی که ایده هایی در مورد نوار منزل کوچک وجود دارد.

مرحله 4:
 ویستلر گفت: "در این مرحله ، من نگاه می کنم و می بینم که در چه مواردی باید تعادل را حفظ کنم." "و من نیاز داشتم که بخشی از بیرون را وارد کنم. باید بین داخل و خارج از خانه گفتگو شود."

مرحله 5:
 ورسستلر می گوید: "همه لوازم جانبی باربر باید زیبا باشد." اما او هشدار می دهد قطعه هایی را که در مقیاس متفاوت هستند ، به همراه آورد. ورسستلر می گوید: "اگر همه چیز بزرگ باشد ، هیچ چیز مهم نخواهد بود."

مرحله 6:
 وارستلر می گوید: "هنگامی که می توانید میان وعده ها را تنظیم کنید ، به جریان میهمانان فکر کنید." "چیزهایی را ترتیب دهید تا آنها بیایند ، نوشیدنی خود را ، زیتون ، دستمال ، نی را تهیه کنند. این باید بدون درز باشد."

مرحله 7:
 مواردی را که میهمانان بیش از پیش نیاز دارند مانند دستمال های پارچه ای تک رنگ نشان داده شده در چندین مکان داشته باشید ، بنابراین کسی در انتظار چیزی نیست که فوراً به آن احتیاج داشته باشد. همین مسئله در مورد چیزهایی مانند همزن های کوکتل و شیطانی نیز پیش می رود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های لوله کشی آشپزخانه منزل

تشخیص ترکیدگی انواع لوله با کمک دستگاه لوله بازکنی

باز کردن لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدکی لوله