بهترین فیلتر برای کولر گازی

شایسته ترین فیلتر برای سیستم سرمایش گازی چیست؟ 

تحت عنوان صاحبخانه در شهرهای بزرگ با هوای کثیف , شما شاید از اهمیت فیلترهای تهویه مطبوع برای سیستم خنک کننده گازی و کولر خویش چیزهایی شنیده اید .

فیلتر های هوا اکثری از موردها اساسی را که بر سعی سیستم سرمایش گازی در مشاجره انرژی , ارتفاع قدمت سیستم و چه بسا تن درستی شما تاثیر می‌گذارد را مشتمل بر می شود .

با تعیین و آزمون فیلترهای متعدد هوا , احتمالا بدانید که شایسته ترین فیلتر برای سیستم سیستم سرمایش گازی و تهویه مطبوع شما چه می‌باشد . گروه سرویس ها گرمایش و تهویه مطبوع بوش اسپلیت توضیح میدهد که چه فیلترهایی , آیتم های قابل قبولی می‌باشند و شیوه گزینش شایسته ترین نوع برای منزل شما چه‌گونه است .


در رابطه فیلتر تهویه مطبوع 

فیلتر هوای خنک کننده گازی و سیستم تهویه مطبوع هوا نقش مهمی در سالم و تطهیر هوا بازی می نماید . تمام هوای محل ورود به سیستم کولر خانه شما می بایست گذشته از ورود به منزل , از فیلتر های هوای جانور در دستگاه عبور نماید .

همان گونه که از هوا از فیلتر ها عبور می نماید , ذرات گرد و غبار , قارچ , حشره‌ها ریز خانگی , باکتری ها و ویروس ها در منافذ فیلتر قرار می‌گیرند .

به مرور , این منافذ احتمالا مسدود شود و سبب ساز کاهش اثر فیلتر و افت عملکرد سیستم تهویه مطبوع در خنک سازی منزل شما شود . در فیض , هر سه ماه یکبار فیلتر هوا در شکل یکبار مصرف نبودن بایستی پاک شود .



گونه های فیلتر های تصفیه هوا 
فیلترهای هوای پر استفاده در مجموع در چهار مدل , در میزان های متفاوت و با همت گوناگون در دست می‌باشند .

فایبر گلاس 
فایبر گلاس یک فیلتر تخت برای تهویه هوا است . آن ها کمترین هزینه و کمترین تاثیر در ذرات خطرناک را دارا هستند .

فیلترهای پلاستیکی 
فیلترهای پلاستیکی دارنده مساحت مرحله اکثر از فیلتر فایبرگلاس تخت می‌باشند . آن‌ها هزینه کمتری نسبت به فیلتر فایبرگلاس تخت دارا‌هستند .

فیلترهای الکترواستاتیک 
فیلترهای الکترواستاتیک هوا از الکتریسیته به کارگیری می نمایند تا ذرات باردار را جذب نمایند و آن‌ها‌را بگیرند . این فیلترها برای تصفیه گرد و غبار به نیکی کار می نمایند .



مزایای بهداشت فیلترهای هوا 

قارچ و گرده کمتر – از تلاش های مفید این غربال , تصفیه قارچ و گرده است . این کار می‌تواند برای اشخاصی که حساسیت به گرده دارا‌هستند یا این که در اشخاص دچار به آسم که بوسیله ذرات ریز گرد تولید می شود کارساز باشد .
گرد و غبار کمتر – اشخاص دارنده آلرژی به گرد و غبار یا این که آسم , گرد و غبار کمتری در هوای منزل به شم خواهند کرد .
ویروس و باکتری های کمتر – بعضی از غربال ها توانا به به چنگ آوردن ویروس ها و باکتری هایی می باشند که سبب عفونت های تنفسی میگردند .



مزایای دیگر فیلترهای تهویه مطبوع 

کیفیت عالی تهویه مطبوع خیر صرفا به سالم شما , بلکه به پاکیزگی منزل شما هم یاری می نماید . از آن جا که گرد و غبار پاره ای مدام در منزل شما شناور است , منزل شما دارنده هوای تمیزی می شود .

منفعت وری انرژی اضافه با وجود کمترین گرد و غبار در سیستم . در شکل تمییزی مسیر جنبش هوا , سیستم تهویه مطبوع شما با تراز کارآیی بیشتری در انرژی کار می نماید . این میتواند مخارج خنک کنندگی را کم کند .

طول قدمت بیش تر سیستم تهویه هوا یک موتور پاک در دمنده و کمپرسور به معنای طول قدمت سیستم بیش تر است . این می‌تواند هزاران دلار در مخارج جایگزینی سیستم شما‌را ذخیره نماید .


گزینش یک فیلتر تهویه مطبوع که نیازهای شمارا برآورده می نماید 

هنگام تعیین یک فیلتر هوا , نیازهای خویش را در قبال نیازهای سیستم تحلیل نمایید . تهویه مطبوع به یک میزان مختص به غربال هوا نیاز دارااست . کیفیت این سیستم احتمالا مستلزم به کار گیری از اسم تجاری یگانه یا این که مقدار منافذ غربال باشد تا نیاز شمارا براورده نماید .

وضعیت بهداشتی شما احتمال دارد نیاز به تعیین فیلتری با کارآیی دوچندان باشد , هر چند دارایی شما احتمال دارد شمات را بدون چاره به گزینش یک غربال میانگین ​​کند . 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های لوله کشی آشپزخانه منزل

تشخیص ترکیدگی انواع لوله با کمک دستگاه لوله بازکنی

باز کردن لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدکی لوله