طرز نصب ورقه دیواری سه بعدی

نصب برگه دیواری سه بعدی , از گونه های صفحه دیواری , تفاوتی با اجرای برگه دیواری های عادی ندارد ولی پباده سازی آن به نحوی است که به جهت سایه هایی که داراست , طرح آن در مسافت حدود سه متری پر رنگ یا این که فرو رفته به حیث میرسد .

مزایای نصب ورقه دیواری سه بعدی 

برگه دیواری سه بعدی تحت عنوان یکی‌از گونه های دیوارپوش دارنده خواص انعطاف پذیری است و این خصوصیت سبب می شود که برای فضاهایی که شکنندگی متعددی دارا هستند و یا این که دارنده مرحله منحنی میباشند پوشش مضاعف قابل قبولی باشد .

جزئییات نصب برگه دیواری سه بعدی 

برای نصب برگه دیواری سه بعدی , همانند صفحه دیواری عادی , صرفا کافی است مرحله پایین کار یکپارچه و فارغ از هیچگونه برآمدگی و یا این که تو رفتگی باشد . در چسباندن برگه دیواری بر روی دیوار می توان از چسب های منحصربه‌فرد و یا این که برگه دیواری های پشت چسب دار استفاده کرد .

برای نصب ورقه دیواری هایی که طرح هایی پهناور تر از پهنا یک رول دارا‌هستند , هماهنگی فی مابین مرز دو رول دوچندان اهمیت دارااست ,

 بدین ترتیب نخست می بایست طول و پهنا دیوار را میزان گیری کرد و مبتنی بر آن رول های برگه دیواری را در شکل نیاز برش زد و به طوری کنار نیز قرار بخشید که از نگاه الگویی هماهنگ و سطح باشند . بعد از آن با در لحاظ گیری ضایعات در کناره های بالا و تحت , رول ورقه دیواری سه بعدی از بالاترین طول نصب می شود .

رول ها را به آرامی چسبانده و با کاردک روی تراز آنان را از بالا تا تحت فشار میدهند تا فارغ از اعوجاج و به طور کامل صاف نصب شوند . کناره های مازاد رول و یا این که نصیب هایی که نیاز به پوشش ندارد , نظیر روی سوییچ و پریز ها , به راحتی بریده می گردند .

جزئییات نصب پانل های سه بعدی 


۱٫ پانل ها را با استعمال از غلتک برای سطح ها صاف یا این که اسپری بکشید . حتماً یک لایه رنگ را روی کناره های پانل ها بچسبانید .

۲٫ با امداد پانل , علامت ها مبداء را برای گزینش سطح پایانی پانل ها رسم نمایید

۳٫به انطباق رنگ مهر و موم ذیل و رنگ آخری تابلوها دقت فرمایید .

۴٫پشت پنل ها را به صورت تروتمیز چسب بزنید .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های لوله کشی آشپزخانه منزل

تشخیص ترکیدگی انواع لوله با کمک دستگاه لوله بازکنی

باز کردن لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدکی لوله