خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی ارزان

تخلیه چاه و لوله بازکنی ارزان

تخلیه چاه یک مشکل برای ساختمان هایی است که از سیستم چاه برای فاضلاب استفاده می کنند. در صورت بروز مشکل پر شده چاه فاضلاب، با پارس تاسیسات در تماس باشید.

لوله بازکنی ارزان

همت گروه پارس تاسیسات این است با خدمات لوله بازکنی را به منصفانه ترین و ارزان ترین قیمت ممکن انجام دهد. این را در عمل به شما نشان خواهیم داد.


تاسیسات ساختمان

هر مشکل تاسیساتی در هر جایی از ساختمان مشاهده می کنید و نیاز به نیروی متخصص برای رفع مشکل دارد، با کارشناسان خود در پارس تاسیسات تماس بگیرید. ما در هر مکانی، در هر زمانی در کنار شما هستیم.



تشخیص ترکیدگی لوله

اگر در منزل یا محیط کارتان نم زیادی را مشاهده می کنید، این نشانه ترکیدگی لوله هاست. برای پیدا کردن محل ترکیدگی لوله، با پارس تاسیسات در تماس باشید.


در صورت مشاهده این نشانه ها ابتدا بررسی می کنیم که آیا دلیل قطعی ، پر شدن چاه است یا علت دیگری دارد . در صورت اطمینان از پر شدن قریب الوقوع چاه فاضلاب بهتر است برای پیشگیری از آلودگی محیط هر چه زودتر جهت تخلیه چاه اقدام کنید . 

لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران با داشتن شعبه های تخلیه چاه از جمله تخلیه چاه شرق تهران ، تخلیه چاه شمال تهران ، تخلیه چاه غرب تهران و تخلیه چاه جنوب تهران و همچنین پوشش فعالیت های خود در تمامی محله های تهران آمادگی دارد در صورت نیاز به تخلیه چاه تهران به بهترین نحو ممکن در کنار  شما باشد .


رفع گرفتگی لوله ها

اگر درگیر مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب منزل و محل کارتان شده اید، در اولین فرصت ممکن با پارس تاسیسات تماس بگیرید. ما سعی می کنیم در کمترین زمان ممکن مشکل گرفتگی لوله ها را برطرف کنیم.




گرفتگی لوله آشپزخانه: مهم ترین مشکلاتی که در لوله های آشپزخانه رخ می دهد می توان به رسوب چربی ها و ته مانده های غذا در لوله ها اشاره کرد.

سعی کنید با قرار دادن یک طوری و یا سافی در ورودی لوله آشپزخانه مانع از ورود ته مانده غذا در لوله شوید و همچنین بعد از شست و شوی ظروف نیز بهتر است که آب گرم را با کتری در داخل لوله بریزید تا چربی ها را به همراه خود ببرد.



گرفتگی لوله سرویس بهداشتی: اکثر گرفتگی ها در قسمت لوله های سرویس بهداشتی هست. زیرا فضولات ممکن است که بعد مدتی در درون لوله باقی بماند و به درون چاه فاضلاب نرود.



گرفتگی لوله حمام: بیشترین گرفتگی در لوله های حمام به خاطر وجود موهای زائد در لوله ها می باشد. تنها راه برای درآوردن این موها استفاده از دستگاه فنر زنی هست.



در ضمن بهتر است که موهای زائد را به سمت بیرون لوله به بیرون بکشید و به سمت داخل چاه فشار ندهید. زیرا ممکن است که در عمق بیشتر لوله دوباره گیر کند و مانع فرار آب شود.

مشکل دیگری که در لوله های حمام و سرویس بهداشتی وجود دارد وجود سیمان های باقی مانده در زمان کاشی کاری هست.

این مواد بسیار سفت و محکم می باشد و بهتر است که به هیچ وجه خودتان برای باز کردن لوله اقدام نکنید.



لوله بازکنی ها از روش های متفاوتی برای باز کردن لوله ها استفاده می کنند. استفاده از دستگاه هایی مانند دستگاه لوله باز کن ژنراتور برقی، دستگاه های لوله باز کنی خانگی ساده و نیمه اتوماتیک، دستگاه ترام هوا، واترجت و فنر لوله باز کن و… . دستگاه های مختلف متناسب با نوع مشکل و موقعیت استفاده های مختلفی دارند.

 لوله بازکنی در تهران مجهز به انواع دستگاه ها در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تشخیص و رفع مشکل اقدام می کنند. ممکن است در هر زمان از شبانه روز به مشکل گرفتگی و یا ترگیدگی لوله های ساختمانتان برخورد کنید و با خود گمان کنید که ناچارا باید تا زمان مناسب برای رفع مشکل اقدام کنید.




دلیل گرفتگی لوله ها:

دلیل گرفتگی لوله های فاضلاب جمع شدن مو در داخل لوله و داخل سیفون و جرم گرفتن لوله هستش که مانع عبور آب می شود

معمولا چربی و موها باعت گرفنگی لوله می شود متاسفانه این مواد به لوله های فاضلاب و سیفون ها معمولا در ساختمان های قدیمی

که اغلب از جنس چدن هستن , و نه پلاستیک , آسیب می رسانند و باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله ها می شود



تخلیه چاه مشهد


تخلیه چاه مشهد از جمله خدماتی است که افزایش جمعیت لحظه ای تهران باعث شده است که روز به روز نیاز به ارائه هرچه سریعتر آن در مناطق مختلف تهران بیشتر از قبل احساس شود . از همین رو شرکت خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه اقدام به ایجاد شعبه های متعدد تخلیه چاه در نقاط مختلف تهران نموده است.


برخی نشانه های نیاز به تخلیه چاه :

  • مشاهده حشرات موذی و سوسکها بیشتر از قبل
  • بالا آمدن سطح آب در توالت
  • استشمام بوی نامطبوع فاضلاب در محیط خانه یا ساختمان
  • شنیدن صدای ریختن آب در چاه بیشتر از قبل
  • مرطوب شدن سرامیک و کاشی در صورتی که روی سطح چاه سرامیک کاری یا کاشی کاره شده باشد





لایروبی چاه

فرایندیست که بعد از تخلیه ی چاه صورت می گیرد. به این صورت که فردی وارد چاه شده و رسوب های دیواره و کف را می تراشد و آن ها را از داخل چاه خارج می کند. پس از لایروبی چاه و کف تراشی آن و همچنین لجن کشی، چاه  مانند روز اول خواهد بود.

 لایروبی چاه نیاز به مهارت خاصی دارد و شما باید برای این کار از افرادی کمک بگیرید که در زمینه لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب تخصص لازم و کافی را داشته باشد تا بتواند با ایمنی کامل چاه شما را لایروبی و کف تراشی کند.


حفر چاه فاضلاب

ابتدا مکان مناسب برای حفر چاه فاضلاب باید مشخص شود. در مکان حفر چاه فاضلاب جدید نباید چاه قدیمی وجود داشته باشد. دانستن اطلاعات دقیق از محل حفر چاه بسیار مهم است در غیر اینصورت ممکن است برای چاه کن خطراتی در پیش داشته باشد. 

عمق چاه با توجه به منطقه و شرایط از جمله جنس خاک متغیر است. پس نیاز هست که از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید. تیم امین کاران ، لوله بازکنی در تهران ، از سرویسکاران حرفه ای در این زمینه هست.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های لوله کشی آشپزخانه منزل

تشخیص ترکیدگی انواع لوله با کمک دستگاه لوله بازکنی

باز کردن لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدکی لوله