نکات طراحی وب مبتنی بر علم برای درهم شکستن پروژه وب سایت


در زیر ، برخی نکات و ترفندهای مبتنی بر تحقیق در مورد چگونگی بهبود طراحی وب خود را پیدا خواهید کرد.


1. سرعت وب سایت را یک اولویت مطلق قرار دهید


سرعت احتمالاً یکی از کمترین بحث برانگیز در طراحی وب است. تحقیقات نشان داده است که از همه چیز از نرخ گزاف گویی گرفته تا رضایت کاربر گرفته تا تبدیل و درآمد ، تأثیر دارد.


2. از برابر استفاده کنید


اینکه آیا هنوز چیزی به عنوان برابر وجود دارد یا خیر بخشی از یک بحث داغ است. برخی می گویند این روزها با این همه اندازه صفحه نمایش ، تا شدن فقط دیگر اهمیتی ندارد. دیگران نظر دیگری دارند.


با این حال ، واقعیت این است که حتی در سال 2018 ، مردم 57 درصد از وقت خود را با کاهش شدید پس از آن بالاتر از زمان می گذرانند. 74 درصد از وقت آنها به دو صفحه اول اختصاص دارد.


3. از قانون هک استفاده کنید


قانون هیک بیان می کند که هرچه افراد انتخاب بیشتری داشته باشند ، مدت زمان بیشتری برای تصمیم گیری طول می کشد.


در واقع یک مطالعه عالی در مورد این پدیده وجود دارد که در آن به افراد سوپرمارکت کم و بیش انواع مربا داده می شود تا امتحان کنند. در پایان ، کسانی که گزینه های بیشتری دارند کمتر احتمال دارد که مقداری مربا بخرند تا آنهایی که تنوع کمتری برای انتخاب دارند.


4. ساده نگه دارید


با ادامه یک موضوع پایین ، این به طور کلی در طراحی شما نیز صدق می کند. یک مطالعه عظیم توسط گوگل نشان داد که بازدیدکنندگان پیچیدگی بصری را دوست ندارند. اصل مطلب: هرچه طرح شما پیچیده تر باشد ، بازدیدکنندگان کمتر آنرا زیبا جلوه می دهند.


5- از روتور ، لغزنده ، زبانه و آکاردئون خودداری کنید


صاحبان وب سایت عاشق چرخ و فلک هستند. این شاید یکی از درخواستی ترین ویژگی های مشتری باشد. متأسفانه ، تحقیقات می گوید که آنها تا حد زیادی بی فایده هستند.


یکی از جالب توجه ترین اطلاعات مربوط به دانشگاه نوتردام است. مدیر وب سایت متوجه شد که اولین اسلاید روی چرخ فلک نزدیک به 90 درصد کلیک را دریافت می کند در حالی که بقیه تا حد زیادی نادیده گرفته می شوند.


6. پیمایش را بیش از کلیک کلیک کنید


بنابراین ، اگر اطلاعات را به صورت لغزنده و / یا آکاردئون فشرده نکنید ، چگونه آن را ارائه می دهید؟ پاسخ: همه چیز را در یک صفحه طولانی قرار دهید ، از جمله چیزهایی که معمولاً پنهان هستند. جدی ، کار می کند


یک مورد عالی توسط Crazy Egg برای اثبات این موضوع وجود دارد. آنها از یک صفحه فروش ساده و کوتاه به صفحه ای رسیده اند که 20 برابر بیشتر از صفحه اصلی است.


7. توجه مستقیم با نشانه های بصری


یکی از وظایف اصلی طراحی وب ، راهنمایی کاربران است. شما می توانید این کار را با دادن وزن متفاوت به عناصر مختلف انجام دهید ، بنابراین کانون را به جایی که می خواهید هدایت کنید.


با این حال ، برای دستیابی به این هدف می توانید از نشانه های بصری مستقیم تری نیز استفاده کنید. اولین استفاده از این واقعیت است که انسانها تمایل دارند همان جهتی را ببینند که در تبلیغات می بینند.


8. از افراد در عکسها استفاده کنید (اما از عکسهای موجود در عکس خودداری کنید)


علاوه بر استفاده از آنها برای جلب توجه ، درج افراد دیگر در عکسهای سایت شما به طور کلی ایده خوبی است. انسان ها دوست دارند در زندگی واقعی و همچنین در وب با دیگران ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل است که به عنوان مثال ، ما اطلاعاتی در صفحات وبلاگ ها داریم.


این را می توانید در یک مطالعه موردی توسط Basecamp مشاهده کنید. آنها توانستند با تغییر از صفحه فرود مبتنی بر متن ، به صفحه ای با تصویر بزرگ از شخصی در پس زمینه تبدیلات خود را 102.5 درصد افزایش دهند.


9. از ترتیب درست منو استفاده کنید


استفاده از لیست ها ، به صورت مرتب و غیر مرتب ، یک روش عالی برای دسترسی آسان به اطلاعات است. با این حال ، در اینجا نیز معلوم می شود که توجه انسان متزلزل است.


این به دلیل اصطلاحاً اثر موقعیت پی در پی است. در اصل می گوید که در لیست ، احتمالاً هر دو مورد را در ابتدا و انتها به خاطر می آورید. از طرف دیگر ، قسمت میانی تا حد زیادی فراموش شده است.


10. از اثبات اجتماعی استفاده کنید


آخرین نکته طراحی وب ما درباره آنچه بایاس سازگاری نامیده می شود است. این گرایش مردم به انجام کاری است که دیگران انجام می دهند. این بدان معناست که اگر گروهی از افراد با چیزی موافقت کنند ، دیگران نیز احتمالاً بیشتر همین کار را می کنند.


یکی از راه های استفاده از این مورد در وب سایت شما نشان دادن اثبات اجتماعی است. اگر بتوانید نشان دهید که دیگران نسبت به سایت ، محتوا ، محصول یا خدمات شما نظر مثبت دارند ، بازدیدکنندگان جدید نیز احتمالاً همان کار را انجام می دهند.


شما می توانید این کار را از طریق تعداد پست در شبکه های اجتماعی ، رسانه ها و / یا توصیفات راحت تر نشان دهید. اگر می خواهید بیشتر به این موضوع بپردازید ، ما یک مقاله کامل برای شما داریم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

باز کردن لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدکی لوله

تشخیص ترکیدگی انواع لوله با کمک دستگاه لوله بازکنی

روش های لوله کشی آشپزخانه منزل