بهترین نمونه اهداف وب سایت

گفتن "ما یک وب سایت بهتر می خواهیم" مانند این است که بگوییم ، "ما یک تجارت بهتر می خواهیم". اما منظور از "تجارت بهتر" دقیقاً چیست؟ آیا می خواهید درآمد خود را افزایش دهید؟ سودآوری را به حداکثر برسانید؟ یا شاید رضایت مشتری را بهبود ببخشد؟ این می تواند به معنای تعدادی چیزهای مختلف برای افراد مختلف در موقعیت های مختلف باشد. متأسفانه ، به سادگی خواستن یک وب سایت بهتر هدف مشخصی نیست و بسیاری از متخصصان در نهایت روش سختی را یاد می گیرند که صرفاً بیان این امر با نتایج کسب و کار ارتباط نخواهد داشت.


آیا اهداف شما هوشمندانه است؟


در مقاله خود ، نحوه تنظیم اهداف وب سایت SMART برای دستیابی به اهداف تجاری ، من از استفاده از مدل SMART برای تعیین اهداف خاص ، قابل اندازه گیری ، دستیابی ، مرتبط و به موقع حمایت می کنم. مدیران خوب با تعداد مدیریت می کنند. وب سایت ها نیز نباید از این قاعده مستثنی باشند (به آمار UX که باید بدانید مراجعه کنید). باید در اهداف وب سایت شما و نتایج کسب و کار مورد نظر مشخص باشد ، در غیر این صورت شکست می خورد.

نمونه های هدف SMART


اکنون که از مزایای اهداف وب سایت SMART مطلع شدید ، بیایید برخی از متداول ترین اهداف وب سایت را برای بخشهای خاص بررسی کنیم. به یاد داشته باشید که مدل SMART را برای همه اهداف به کار ببرید. برای اینکه بتوانید از یک نقطه شروع دور بزنید ، من یک صفحه کار رایگان با بسیاری از اهداف مشترک با استفاده از مدل SMART آماده کرده ام: در اینجا اهداف وب سایت SMART توسط بخش با خلاصه ای از نیازهای مشترک آنها وجود دارد:


    بازاریابی - باعث ایجاد ترافیک ، مشارکت در چشم اندازها ، ایجاد هدایت و جذب مجدد مشتریان موجود می شود

    فروش– با اعتبار سنجی و پشتیبانی از ارتباطات تیم فروش ، به بسته شدن فروش کمک می کند

    پشتیبانی مشتری - رضایت مشتری را از طریق خدمات بهتر بهبود ببخشید

    مدیران وب - به روزرسانی مطالب و مدیریت وب سایت را ساده و بهینه می کنند

    IT– با سیستم های دیگر ادغام می شوند. نیازهای امنیتی ، عملکردی و مقیاس پذیری را برآورده می کند

    عملیات - با ساده سازی و خودکار سازی گردش کار و وظایف ، هزینه ها را کاهش می دهد

    منابع انسانی - جذب و استخدام کارمندان جدید و حمایت از کارمندان فعلی

    C-Suite - رشد خط تولید شرکت و افزایش سودآوری


اهداف وب سایت بازاریابی


بخشهای بازاریابی معمولاً می خواهند وب سایت شرکت چشم اندازهای بیشتری را جذب و جذب کند ، منجر به تولید بیشتر شود ، از مارک شرکت پشتیبانی بهتر یا آگاهی را افزایش دهد. برخی از اهداف معمول وب سایت بازاریابی عبارتند از:


1. تولید بیشتر آگهی های واجد شرایط


این بدون شک محبوب ترین هدف برای وب سایتهای تجاری است که هدف اصلی آنها تولید سرب است. این هدف برای شرکتهایی که می خواهند از طریق بهبود عملکرد بازاریابی وب سایت خود ، سود بیشتری را کسب کنند ، بهترین است.


2. نرخ تبدیل سرب را بهبود ببخشید


این توانایی یک وب سایت را برای گرفتن اطلاعات بازدید کننده و تبدیل آنها به مشتری (اندازه گیری شده به عنوان درصدی از بازدید کنندگان وب سایت که به عنوان مشتری احتمالی تبدیل می شوند) اندازه گیری می کند. این هدف برای شرکتهایی که می خواهند روی توانایی تبدیل وب سایت متمرکز شوند ، خوب است و تعیین هدف برای فعالیتهای بازاریابی ورودی (محتوایی) است.


3. آگاهی را افزایش دهید


این هدف به شما کمک می کند تا زمانی که لزوماً "فروش آنلاین" ندارید ، میزان تأثیر وب سایت شما در آموزش کاربران در مورد محصولات یا خدمات جدید شما موثر است. این برای وب سایتهایی که هدف اطلاعاتی دارند به خوبی کار می کند اما لزوماً نیازی به تولید سرنخ یا گرفتن اطلاعات ندارد ، مانند: سایتهای خرد برای راه اندازی محصولات جدید ، وب سایتهای سیاسی و دولتی یا وب سایتهای غیرانتفاعی ویژه افزایش آگاهی در مورد خاص علت.


اهداف وب سایت فروش


تجارت الکترونیکی و وب سایت های SaaS معمولاً (و به درستی) روی حداکثر فروش مستقیم تمرکز دارند. برعکس ، بخشهای فروش در شرکتهایی که مستقیماً به مشتریان خود بصورت آنلاین نمی فروشند ، معمولاً می خواهند وب سایت شرکتشان از ارتباطات تیم فروش در تمام مراحل فروش پشتیبانی کند. بنابراین ، برخی از اهداف مشترک وب سایت فروش شامل موارد زیر است:


4. فروش بیشتری ایجاد کنید


این محبوب ترین هدف برای وب سایت های تجارت الکترونیکی است که محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین می فروشند (SaaS نیز در این گروه قرار می گیرد) و بهترین هدف برای شرکت هایی است که می خواهند فروش آنلاین خود را به حداکثر برسانند. مشابه اهداف افزایش سرب ، من توصیه می کنم یک درصد افزایش نرخ (در)) در مقابل مقدار فروش مطلق تعیین کنید.


5. نرخ تبدیل فروش را بهبود ببخشید


مشابه بازاریابی ، این هدف توانایی فروش یک وب سایت (تبدیل بازدید کننده وب سایت به مشتری) را اندازه گیری می کند. به طور معمول به عنوان درصدی از بازدید کنندگان وب سایت که به مشتری پرداخت می شوند ، اندازه گیری می شود. این هدف بهترین گزینه برای وب سایت های تجارت الکترونیک / SaaS است که می خواهند به طور خاص بر به حداکثر رساندن توانایی فروش وب سایت بپردازند.


6. پشتیبانی از فروش را بهبود ببخشید


اگر نقش وب سایت شما کمک به تأیید اعتبار و پشتیبانی ارتباطات تیم فروش در کل مراحل فروش است ، این می تواند هدف خوبی برای تعیین هدف باشد. اندازه گیری اگر نقش اصلی وب سایت ایجاد لید نیست بلکه در عوض کمک به تأیید و پشتیبانی از لیدهای تولید شده بصورت آفلاین توسط تیم فروش است ، می تواند مشکل باشد. من یک هدف کمی / کیفی ترکیبی را توصیه می کنم.



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های لوله کشی آشپزخانه منزل

تشخیص ترکیدگی انواع لوله با کمک دستگاه لوله بازکنی

باز کردن لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدکی لوله