بررسی بهترین ساعهای امگا


1. امگا Speedmaster Dark Side of the Moon

Omega Speedmaster Dark Side of the Moon یک مجموعه فرعی با الهام از فضانوردان آپولو 8 است که به معنای واقعی کلمه تاریک ماه را دیده اند. این محدوده از سرامیک اکسید زیرکونیوم سیاه استفاده می کند ، که حس مرموز و جذابی به کل قطعه می دهد. ساعت مچی Omega Speedmaster Moonwatch Co ‑ Axial Chronograph دارای یک جعبه سرامیکی مشکی 44.25 میلی متری ، یک بند چرمی مشکی و یک حاشیه طلای 18K Sedna است. علاوه بر این ، آن را با کالیبر Omega Co-Axial 9300 با ذخیره قدرت 60 ساعت و مقاومت در برابر آب 50 متر کار می کند. قطعاً مجموعه ای که مطابق با نام خود باشد.


2. امگا Speedmaster 38 امگا Speedmaster 38

با رفتن به Omega Speedmaster 38 ، این زیر مجموعه شامل قطعاتی است که در مقایسه با بقیه پر جنب و جوش تر و رنگارنگ تر هستند. علاوه بر این ، تمام ساعت های این سری دارای یک کیف 38 میلی متری هستند. از نظر شخصی ، این مجموعه فرعی در بین سایر Speedmaster ها بسیار چشم نواز و چشمگیر است. یک نکته جالب در این مورد این است که در انواع رنگ ها ، بندها ، طرح های حاشیه ای و مانند آن ارائه می شود و باعث می شود در موارد دلخواه متنوع تری در دسترس باشد. ساعت مچی Omega Speedmaster 38mm Co ‑ Axial Chronograph عمدتا به دلیل ترکیب رنگی که دارد به عنوان ‘کاپوچینو’ لقب گرفته است. این از جنس استنلس استیل و طلای Sedna همراه با بند چرمی مایل به قهوه ای و یک قاب روکش دار الماس ارائه می شود. سرانجام ، این دستگاه با کالیبر 3330 Omega Co-Axial کار می کند و دارای 52 ساعت ذخیره انرژی و مقاومت در برابر آب 100 متر است. به طور کلی ، این ساعت به سادگی یک ساعت بصری بسیار جذاب است.


3. امگا Speedmaster دو شمارنده امگا Speedmaster دو شمارنده

Omega Speedmaster Two Counter یک مجموعه فرعی است که دارای شماره گیری های دوقلو است. در سه مدل مختلف مسابقه ای ، مون فاز و کرونوگراف ارائه می شود. Omega Speedmaster Racing از مدل های قبلی الهام گرفته است که میراث مسابقه ای این برند را به نمایش می گذارد. در همین حال ، Speedmaster Moonphase بیشتر ادای احترامی است به جنبه فضایی / قمری تاریخ امگا. سرانجام ، Speedmaster Chronograph نماینده تعهد این برند به دنباله دار بودن در دنیای ساعت سازی است. مدل Omega Speedmaster Professional Moonphase در بالا با یک کیف طلای زرد فولادی 42.25 میلی متر همراه با یک بند چرمی خاکستری ارائه می شود. این ساعت در ساعت 6 دارای یک نشانگر Moonphase است و با کالیبر Omega Co-Axial Master Chronometer 9904 کار می کند و دارای 60 ساعت ذخیره انرژی است.


4. امگا Speedmaster Instruments امگا Speedmaster Instruments

ابزارهای امگا اسپیدمستر احتمالاً از همه متفاوت در میان شش مجموعه فرعی است. اول از همه اینکه قطعات این مجموعه همه ساعت های دیجیتالی هستند. در واقع این یک مجموعه فرعی است که به شدت از مفهوم اکتشاف الهام گرفته شده است. این ساعت ها بیشتر به سمت خلبانان و فضانوردان تهیه شده است. به عنوان مثال ، Omega Speedmaster Skywalker X-33 در جشن پروژه ای که در آن یک هواپیمای خورشیدی دور دنیا می چرخد ​​، ایجاد شده است. این قطعه کوارتز در یک جعبه تیتانیوم 45 میلی متری همراه با بند ناتو عرضه می شود. علاوه بر این ، این دستگاه با کالیبر Omega 5619 کار می کند و عمر باتری آن 24 ماه است.

مجموعه Omega Speedmaster Professional یکی از کاتالوگهای گسترده از آن زمان تاکنون است. نمی توان انکار کرد که دامنه ای است که به شدت بر جهان ساعت سازی و صنعت فضایی تأثیر می گذارد. Omega Speedmaster از اولین ساعت ملاقات استانداردهای ناسا گرفته تا همراهی فضانوردان بیشمار در سفرهای فضایی خود ، ساعتی است که برای همیشه در تاریخ به یادگار مانده است. به عنوان یک مجموعه کاملاً تثبیت شده ، فقط قابل درک است که یافتن بسیاری از Speedmasters در واقع بسیار دشوار است. من قطعاً بیشتر ساعتهایشان ، به ویژه آنهایی را که قبل از مجموعه امروزی بودند ، نادر اما بسیار پرطرفدار می دانم. سرانجام ، هیچ سوالی وجود ندارد که چرا امگا اسپیدمسترها واقعاً مورد توجه متخصصان ساعت ، مجموعه داران ، متخصصان و حتی عموم مردم قرار می گیرند. 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های لوله کشی آشپزخانه منزل

تشخیص ترکیدگی انواع لوله با کمک دستگاه لوله بازکنی

باز کردن لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدکی لوله