7 نکته برتر برای انتخاب کاشی های حمام مناسب


آیا می دانید با انتخاب کاشی های مناسب می توانید سطح دیگری از سبک را در خانه جدید و در حال حاضر بسیار جذاب خود بیفزایید؟

شما وقت خود را در حمام کردن ، مسواک زدن و آماده شدن در حمام می گذرانید ، بنابراین باید کاملا از این فضا و ظاهری که دارد عاشق آن باشید.

صدها کاشی دیواری ، کف و ویژگی های مختلف وجود دارد و همچنین انواع طرح های رنگی ، سپس در مورد سرامیک یا پرسلن تصمیم می گیرید.

اما از کجا شروع کنیم؟

به دفتر ما بروید و فضای کاملاً جدید ما ، نمایشگاه را کشف کنید. گزینه های زیادی برای متناسب با همه سبک ها و بودجه ها داریم.

ما همچنین لیستی از نکات مفیدی را برای انتخاب کاشی و کاشی های آه خیلی کامل تهیه کرده ایم

1. مدتی را برنامه ریزی کنید

حداقل یک ساعت زمانی که می خواهید کاشی های حمام خانه خود را انتخاب کنید ، اختصاص دهید.

در Aussie Living ، تولیدکننده کاشی های کاشی Crosby Tiles - طیف گسترده ای از کاشی های طراح با جدیدترین روندها ، رنگ ها و طرح ها را دارند.

اغلب افراد می توانند از روند انتخاب احساس ناراحتی کنند ، بنابراین به خود زمان کافی بدهید تا کاشی های مناسب را برای تکمیل حمام خود پیدا کنید.

2. تحقیق خود را انجام دهید

یک طرح رنگی را در ذهن داشته باشید و به آن بچسبید.

هنگام انتخاب کاشی ها ، از حمام هایی که ظاهر آن را دوست دارید ، عکس بگیرید ، که به کاهش روند برنامه ریزی کمک می کند.

معمولاً در حمام خود به رنگ خاکستری یا قهوه ای قرار دارید.

و به یاد داشته باشید درست است که حمام و حمام خود را با رنگ های مختلف یا یکسان انجام دهید.

3. برنامه های خود را بیاورید

احتمالاً فکر نمی کنید هنگام انتخاب نمای حمام نهایی ، نقشه های کف خود را با خود ببرید ، اما بسیار مهم است بنابراین مشاور شما می داند حمام شما دقیقاً چقدر بزرگ است و تعداد کاشی های مورد نیاز شما بسیار مهم است.

4. حمام خود را بسیار بزرگ جلوه دهید

بزرگتر همیشه بهتر است که بگوییم! بنابراین سعی کنید کاشی های بزرگتر را روی دیوار انتخاب کنید تا این توهم را به شما بدهد که حمام شما بزرگتر است!

انتخاب کاشی های دیواری مستطیل 400 میلیمتر با 400 میلی متر انتخاب خوبی است و کاشی های بزرگتر به معنی تمیز کردن کمتری هستند! # برنده

هنگام انتخاب ریزه ، پیشنهاد می کنیم رنگ کمتری مانند خاکستری روشن را انتخاب کنید ، زیرا کمتر مشخص می شود.

تزریق رنگ سفید برجسته تر نشان می دهد و اگر تیره تیره تری داشته باشید ، بیشترین میزان نور برجسته ((هنگامی که ریزه تغییر رنگ می شود و سفید می شود) بیشتر دیده می شود.

5. سه مهمانی

ما فکر می کنیم که سه عدد کاملاً خوب و کاملاً دور است ، نه خیلی زیاد ، بلکه خیلی هم زیاد نیست

لازم نیست کاشی های برجسته ای را وارد کنید ، اما می توانند یک حمام اضافی را به حمام شما اضافه کنند. کاملاً بستگی به شما و ظاهری دارد که می خواهید!

ما شما را تشویق می کنیم تا با کاشی های برجسته به همان اندازه که می خواهید خلاق باشید ، اما ما همچنین توصیه می کنیم سبکی را که در طی چند سال متنفر نخواهید بود انتخاب کنید. یک سبک تمیز و بی دردسر قطعاً سالهای بعد خواهد ماند.

6. سیاه و سفید

شاید فکر کنید انتخاب کاشی های تیره در حمام های بچه های شما برای پنهان کردن خاک بهتر است ، اما متأسفانه این یک داستان همسران قدیمی است.

انتخاب کاشی های تیره باعث کاهش میزان تمیز کاری در خانه شما نخواهد شد و هرگونه ظروف سرباز یا مسافر به همان اندازه بد روی کاشی های سفید است.

بهتر است با رنگی بروید که در وسط باشد.

کاشی های رنگ خاکستری بسیار در روند هستند و همراه داشتن آنها با دیوارهای سفید همیشه گزینه ای ایمن است ، زیرا هرگز به روز نخواهد بود.

از دیگر ویژگی های شیک حمام می توان به داشتن دیوار کامل و نصب کاشی های چوبی اشاره کرد.

7. اتاق های خود را در تضاد قرار دهید

هر اتاق خانه شما باید ظاهر و احساس خاص خود را داشته باشد. حمام شما ، چه اتاق آنزیم و چه پودر شما باشد ، باید حتماً متفاوت از آشپزخانه یا بقیه خانه شما باشد.

بهترین راه برای انجام این کار تغییر رنگ شماست! به این ترتیب حمام شما با سایر مناطق خانه شما متفاوت خواهد بود. اگر همه رنگ ها یکسان باشند ممکن است کمی بیش از حد به نظر برسد.

توصیه می کنیم یک تم حمام با رنگ تیره تر انتخاب کنید و سپس با راهرو خود سبک تر شوید 😉 همچنین می توانید در حمام خود سبک تر شده و در راهرو خود کمی تیره تر کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

روش های لوله کشی آشپزخانه منزل

تشخیص ترکیدگی انواع لوله با کمک دستگاه لوله بازکنی

باز کردن لوله فاضلاب و تشخیص ترکیدکی لوله